KKK

Kui kiiresti saan Personaga tööd alustada?

Teie konto avatakse maksimaalselt kahe tööpäeva jooksul alates lepingu sõlmimisest.

Kui soovite oma töötajate isiku- ja palgaandmeid Personasse importida, siis palume teil täita kaks tabelit, mille abil need andmed programmi teie kontole kantakse. Kui aga eelistate andmed sisestada käsitsi, saab seda tegema asuda kohe, kui konto on avatud.

Kelle jaoks on Persona eelkõige mõeldud?

Persona on mõeldud ettevõttele, kus on vajadus personali, palga ja tööaja haldamine koondada ühtsesse süsteemi, et vabaneda käsitsitööst ja andmete dubleerimisest ning sellega säästa aega. Meie kliendid on ettevõtted ja asutused, kus töötajate arv algab paarikümnest ning ulatub sadadesse või tuhandetesse. Enne Persona kasutuselevõttu on personaliandmed tavaliselt olnud killustatud eri failides ja programmides, palgaarvestus on kas Excelis või muus finantstarkvaras, mis ei ole personaliandmetega seotud, ning töögraafikuid on tehtud paberil, tahvli peal või Excelis.

Persona sisaldab erinevaid funktsioone. Kas saan kasutusele võtte vaid osa neist, kui teiste jaoks on meil olemas toimiv lahendus?

Jah, tegelikult saab kasutada Personat ka üksikute osade kaupa, kuid sel juhul säilib teile vajadus infot värskena hoida mitmes süsteemis. Peaksime konkreetse olukorra ja vajadused koos läbi arutama, et leida parim kombinatsioon.

Kas programm on kohe töövalmis, kui mu konto on avatud?

Jah, kuna tegemist on pilvetarkvaraga (SaaS), siis ei ole teil vaja muret tunda installeerimise, seadistamise ega muude tehniliste küsimuste pärast. Küll aga peate esmalt oma kontol paika panema ettevõttega seotud parameetrid (struktuur, kulukontod, tasustamise alused, puhkusereserv, kasutajate õigused jms). Selle juures juhendame ja abistame teid.

Kust saan abi, kui programmi kasutamisel tekib küsimusi või probleeme?

Selleks on meil klientidele avatud erinevad kanalid:

  • Klienditugi telefoni teel, tööpäeviti kl 09 – 17.
  • Klienditugi e-posti teel, vastame tööpäeviti kl 09-17.
  • Programmi igas aknas on olemas „Abi“ nupuke, mis viib käesoleva teema juhiste juurde ja kust saab menüüde abil ka teiste teemade juhiste juurde. Juhised on tekstide ja ekraanipiltide kujul.
  • Videod Persona kodulehel, mis hõlmavad programmi peamisi funktsioone.

Kõik need kanalid on Persona klientide kasutuses tasuta.

Kas vajadusel pakute ka koolitust programmi kohta?

Jah. Tavaliselt tekib koolituse vajadus siis, kui Persona võetakse kasutusele suuremas ettevõttes ning erinevate töölõikudega tegelevad mitmed erinevad inimesed. Koolitame kasutajaid vastavalt nende töölõigule; või siis koolitame 1-2 peakasutajat, kes on sisemiselt toeks teistele kasutajatele. Koolituse lepime kokku konkreetselt iga kliendi soovide kohaselt ja see on tasuline.

Kui ma ei leia Personas mõnd funktsiooni, aruannet vms., mida vajan, siis kas teeksite selle arendusena?

Esmalt vaatame küsimuse koos üle. Sageli juhtub, et Personas on sellele lahendus olemas ja piisab kasutaja juhendamisest või siis programmis mõne seadistuse muutmisest. Kui aga Personas valmislahendust tõesti pole, hindame ära soovitava töö mahu ning teeme konkreetse arenduspakkumise.

Millised on nõuded ja eeldused, et saaksin hakata Personat kasutama? Kas see nõuab IT-alaseid teadmisi?

Teil peab olema vaid internetiühendusega arvuti, mille kaudu logite sisse oma kontole. Mingeid muid IT alaseid eeldusi ega teadmisi ei ole vaja – meie hoolitseme nii serverite, majutuse, varukoopiate, turvalisuse, uuenduste ja kõige muu sellise eest, mida tavaliselt teeb ettevõttes oma IT-mees.

Tööjõu, palga ja maksude osas seadused aeg-ajalt muutuvad. Kuidas ja millal saavad need muudatused Personas kättesaadavaks?

Persona arendustiim kannab hoolt, et kõik seadusest tulenevad muudatused oleksid programmi õigeaegselt sisse viidud. Klientide jaoks on see tasuta ja tehakse ära ilma kasutajate tavapärast tööd häirimata. Tegelikult lisandub uuendusi ja parandusi peaaegu iga nädal, nende loetelu on Personas ka alati näha. Seega pole teil vajadust kindla perioodi tagant uuendusi osta ja installeerida.

Meil on ettevõttes kasutusel ka teisi programme, kas on võimalik Persona panna nendega infot vahetama?

Personal on olemas API, mille abil saab teine programm Persona käest andmeid küsida. Seda kasutatakse näiteks selleks, et kuvada veebilehel vabu ametikohti või edastada teise programmi töötajate nimekirja.

Kuidas saab Persona siduda finantstarkvaraga?

Personast on finantsprogrammi vajalik viia vaid pearaamatu kanded. Kõige lihtsam on seda teha spetsiaalse aruande abil, mis imporditakse finantstarkvarasse. Tavaliselt tehakse see manuaalselt, aga protsessi saab soovi korral muuta ka automaatseks.

Kui soovin Persona kasutamise lõpetada, siis kuidas see käib?

Meil on kahju, kui otsustate Personast loobuda, aga seda tuleb ette – firmade vajadused ja nõuded muutuvad. Lõpetamiseks edastage palun digiallkirjastatud avaldus. Etteteatamise aeg on 30 päeva. Seejärel on teie konto teile veel avatud 14 päeva, mille jooksul saate kõik oma andmed süsteemist läbi aruannete välja võtta.